Agencja badania rynku – innowacyjne podejście do badań
Agencja badania rynku, to miejsce, w którym wykonywane są badania dotyczące konsumenta czy też jego zachowania na rynku. Korzystając z usług agencji badania rynku można odpowiedzieć na pytanie lub rozwiązać problem, który związany jest z zagadnieniami rynkowymi. Ustalenie metod,
narzędzi oraz zaprojektowanie badania, przygotowanie formalności badania, zgromadzenie uczestników, przeprowadzenie badania, analizowanie wyników, sporządzanie raportów i wiele innych to główne czynności wykonywane przez agencje badania rynku.

Agencja badania rynku – usługi, z których warto skorzystać
- Realizacji eksperymentów – dzięki tym badaniom jesteśmy w stanie zweryfikować wpływ danego czynnika na np. wielkość koszyka zakupowego. Wykorzystywany jest eksperymentalny sklep stacjonarny i internetowy.
- Testowanie produktów – prowadzone są badania preferencji konsumentów, opakować, ceny czy też optymalizacja ceny.
- Badania użyteczności – prowadzone są badania użyteczności stron internetowych, sklepów online czy tez aplikacji mobilnych.
- Badania fokusowe – zorganizowane wywiady grupowe przeprowadzane w monitorowanych pomieszczeniach.
- Analiza danych jakościowych – analizowanie danych za pomocą oprogramowania, które umożliwia wykonywanie obliczeń na dużych zbiorach danych.
- Badania konsumentów – zrozumienie konsumenta za pomocą odpowiednio dobranych narzędzi.
- Przygotowanie kwestionariuszy – profesjonalne kwestionariusze pozwolą Ci uniknąć błędów.
- Machine learning – uczenie maszynowe, które stanowi nowoczesne podejście w obszarze poszukiwania ukrytych wzorców w zachowaniu klientów.
Obszary badawcze agencji badania rynku
Agencje badania rynku działania na wielu obszarach. Zachowania i preferencje konsumentów, zachowania w sklepach stacjonarnych i internetowych, UX, marketing w social media, badania jakościowe i ilościowe w handlu i marketingu, badania eye tracker, badania neuromarketingowe, digital marketing, badania marki to obszary, w których działają firmy zajmujące się analizowaniem rynku i zachowania konsumenta.