AGENCJA BADANIA RYNKU

Agencja badania rynku – innowacyjne podejście do badań

Agencja badania rynku, to miejsce, w którym wykonywane są badania dotyczące konsumenta czy też jego zachowania na rynku. Korzystając z usług agencji badania rynku można odpowiedzieć na pytanie lub rozwiązać problem, który związany jest z zagadnieniami rynkowymi. Ustalenie metod,
narzędzi oraz zaprojektowanie badania, przygotowanie formalności badania, zgromadzenie uczestników, przeprowadzenie badania, analizowanie wyników, sporządzanie raportów i wiele innych to główne czynności wykonywane przez agencje badania rynku.

agencja badania rynku

Agencja badania rynku – usługi, z których warto skorzystać

  • Realizacji eksperymentów – dzięki tym badaniom jesteśmy w stanie zweryfikować wpływ danego czynnika na np. wielkość koszyka zakupowego.  Wykorzystywany jest eksperymentalny sklep stacjonarny i internetowy.
  • Testowanie produktów – prowadzone są badania preferencji konsumentów, opakować, ceny czy też optymalizacja ceny.
  • Badania użyteczności – prowadzone są badania użyteczności stron internetowych, sklepów online czy tez aplikacji mobilnych.
  • Badania fokusowe – zorganizowane wywiady grupowe przeprowadzane w monitorowanych pomieszczeniach.
  • Analiza danych jakościowych – analizowanie danych za pomocą oprogramowania, które umożliwia wykonywanie obliczeń na dużych zbiorach danych.
  • Badania konsumentów – zrozumienie konsumenta za pomocą odpowiednio dobranych narzędzi.
  • Przygotowanie kwestionariuszy – profesjonalne kwestionariusze pozwolą Ci uniknąć błędów.
  • Machine learning – uczenie maszynowe, które stanowi nowoczesne podejście w obszarze poszukiwania ukrytych wzorców w zachowaniu klientów.

Obszary badawcze agencji badania rynku

Agencje badania rynku działania na wielu obszarach. Zachowania i preferencje konsumentów, zachowania w sklepach stacjonarnych i internetowych, UX, marketing w social media, badania jakościowe i ilościowe w handlu i marketingu, badania eye tracker, badania neuromarketingowe, digital marketing, badania marki to obszary, w których działają firmy zajmujące się analizowaniem rynku i zachowania konsumenta.