o laboratorium

Idea

ConsumerLab to po pierwsze zespół, który wie jak dobrać właściwe narzędzia i przeprowadzać eksperymenty, aby znajdować odpowiedzi na nurtujące pytania badawcze. Skupiamy się na poznaniu i zrozumieniu zachowań ludzkich w obszarze handlu i marketingu. ConsumerLab to po drugie dostęp do infrastruktury, która pozwala gromadzić dane dotyczące aktywności neurofizjologicznej człowieka, rejestrować przebieg badań jakościowych i przeprowadzać zaawansowane statystycznie analizy. Na tej podstawie wyciągamy wnioski, które przekazujemy klientom biznesowym lub publikujemy w formie artykułów naukowych w krajowych i zagranicznych czasopismach.

ConsumerLab w liczbach

0
Zrealizowanych projektów
0
Przebadanych użytkowników
100
Członkowie zespołu

Lab Team 🙂 

dr Andrzej Szymkowiak
kierownik laboratorium
dr inż. Urszula Garczarek-Bąk
mgr Anna Roth
mgr Elżbieta Żelichowska

Wybrane projekty/problemy badawcze

  • Consumer decision-making process in omnichannel environment
  • Ethnocentric attitudes of consumers in different formats of commerce
  • Determinants of consumers in relation to recommend goods and services in social media
  • Consumer behavior in relation to sharing economy
  • Impact of gamification in brand consumer experience and decision making process