Oferujemy kompleksowe narzędzia badawcze – od ankiet, przez focusy, analizy UX, analizy danych, aż po testy produktowe. Te metody pomogą Ci lepiej zrozumieć Twoją grupę docelową, co z kolei pozwoli na dostosowanie oferty do ich potrzeb i preferencji. Dostarczymy Ci solidną bazę wiedzy, która umożliwi podejmowanie świadomych decyzji, wspomagających rozwój Twojego biznesu.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Analiza zachowań konsumentów
Odkryjemy motywacje i preferencje Twojej grupy docelowej. Pozwoli to na rozwój Twojego produktu i lepsze dopasowanie strategii marketingowej.Badania z użyciem eyetrackera
Korzystając z narzędzia eyetracker, przeanalizujemy uwagę Twoich klientów. Wyniki badań pozwalają lepiej zoptymalizować interfejsy, umiejscowienie reklam oraz ulepszać strony www.Ankiety i kwestionariusze
Zbieramy dane ilościowe na temat preferencji, zadowolenia i danych demograficznych klientów, które pozwalają podejmować świadome decyzje biznesowe.Grupy dyskusyjne
Przeprowadzamy moderowane dyskusje, badając opinie i reakcje klientów na produkty lub koncepcje.Wywiady pogłębione
Poznajemy opinie i doświadczenia klientów poprzez rozmowy jeden na jeden, odkrywając ich potrzeby i oczekiwania.Badania biurkowe
Zbieramy istniejące dane i badania, oceniamy trendy rynkowe, statystyki branżowe i wyniki konkurencji.Testowanie produktów
Testujemy użyteczność, funkcjonalność i atrakcyjność produktów wśród prawdziwych klientów i dzięki temu identyfikujemy obszary do poprawy.Ocena opakowań
Przeprowadzamy oceny wizualnej atrakcyjności, funkcjonalności i skuteczności projektów opakowań. Sprawdzamy na ile skutecznie przyciągają uwagę klientów oraz przekazują przesłanie marki.Analiza konkurencji
Przeprowadzamy analizę, która pozwala na zrozumienie strategii, mocnych i słabych stron konkurencji, dzięki temu możemy zidentyfikować szanse i zagrożenia na rynku.Segmentacja rynku
Identyfikujemy i kategoryzujemy różne grup klientów na podstawie danych demograficznych, zachowań i preferencji dla ukierunkowanych kampanii marketingowych.Analiza sentymentu
Monitorujemy i analizujemy opinie klientów na mediach społecznościowych, recenzjach i innych kanałach, aby ocenić postrzeganie marki i jej reputację.Analiza predykcyjna
Wykorzystujemy zaawansowane techniki analizy danych do prognozowania popytu klientów, trendów rynkowych i potencjalnych obszarów wzrostu.Liczba przebadanych respondentów
Jak wygląda proces?
Określenie celu badania i wybór narzędzi
Wspólnie określamy cel badania i wybieramy odpowiednią metodę badawczą.
Przygotowanie schematu badania
Ustalamy jaki charakter wyników i miar jest potrzebny i przygotowujemy niezbędne materiały.
Przeprowadzenie badania
Przygotowujemy odpowiednią dokumentację badawczą i wykonujemy zaplanowane testy/badania.
Analiza danych
Analizujemy zebrane dane i wyciągamy z nich kluczowe i wartościowe informacje, niezbędne w podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych.
Raportowanie wyników
Przygotowujemy raport wraz z interpretacją wyników i naszymi rekomendacjami.
Poznaj swoich klientów
Chcesz poznać potrzeby i preferencje swojej grupy docelowej?
Wyślij zapytanie