O laboratorium

kilka słów o nas

Czym się zajmujemy?

ConsumerLab to zespół, który zajmuje się zrozumieniem potrzeb klientów, stworzeniem oferty dostosowanej do ich oczekiwań oraz strategii komunikacji, która pozwala skutecznie trafiać do klientów. Posiadamy dostęp do zaawansowanych narzędzi, dzięki temu możemy gromadzić dane dotyczące aktywności neurofizjologicznej człowieka, rejestrować przebieg badań jakościowych i przeprowadzać zaawansowane statystyczne analizy.

Eye tracking badania marketingowe

Jak działamy?

Każdą współpracę zaczynamy od rozmowy, podczas której staramy się lepiej poznać Twoją firmę i jej potrzeby. Dzięki temu możemy wspólnie ustalić jakie działania są potrzebne i określić kolejne kroki, które pozwolą osiągnąć zamierzony cel.

Możemy kompleksowo zająć się marketingiem w Twojej firmie, zaczynając od badań, a później dopasowując do tego strategie marketingowe i wdrażając odpowiednie procesy.

W zależności od potrzeb możemy również zrealizować wybraną część procesu badawczego lub wdrożyć określone działania marketingowe.

LAB TEAM

dr Andrzej Szymkowiak
Kishokanth Jeganathan
mgr Kishokanth Jeganathan
dr inż. Urszula Garczarek-Bąk

Czym dysponujemy?

Dysponujemy specjalistycznym sprzętem, który wykorzystujemy do przeprowadzania badań marketingowych. Posiadamy narzędzia takie jak: eye tracker, zestaw do badań EEG, GSR, motion detector, gogle VR, czy oprogramowania do zbierania i analizy danych. Posiadamy również makietę sklepu typu convenience oraz w pełni funkcjonalną kasę zakupową. 

Kim są nasi klienci?

Firmy, które dopiero zaczynają swoją działalność lub mają ograniczone zasoby. Dzięki naszej wiedzy, mogą lepiej poznać rynek, dostosować swoją ofertę i osiągnąć większą widoczność wśród klientów.

Organizacje, które poszukują nowych możliwości wzrostu, ekspansji na nowe rynki lub wzmocnienia swojej pozycji w konkurencyjnym środowisku. Nasze usługi pozwalają na  identyfikację luk na rynku, pozyskanie informacji na temat konkurencji oraz opracowanie skutecznych strategii marketingowych.

Współpraca z agencjami jako partner badawczy, dostarczając wartościowych danych i analiz, które są podstawą dla kreatywnych i efektywnych kampanii marketingowych.

Nasze naukowe podejście pozwala nam współpracować z uczelniami wyższymi oraz instytutami badawczymi, realizując wspólne projekty badawcze lub prowadząc analizy rynkowe.

Pomagamy organizacjom, które działają na rzecz społeczności lokalnych, środowiska czy kultury,  zrozumieć potrzeby grupy docelowej, opracować skuteczną strategię komunikacji i zwiększyć zaangażowanie społeczne.

Chcesz poznać swoich klientów?